Welkom bij Butterflybrainlearning.com

voor bewuste ouders, coaches, leraren en opvoeders


Activeer superpowers in kinderen met Vlinderbreinleren


Uitdagende tijden vragen unieke benaderingen. Ontdek unieke methodes om


  • Om het grootste potentieel in kinderen te activeren
  • zelfvertrouwen te ontwikkelen en gevoelens in balans te brengen
  • versneld te leren en droomkracht en intuïtie te stimuleren

1000+


Enthousiaste deelnemers

20+


Jaar ervaring met innoverend onderwijs

150+


Scholen waar we projecten hebben geïmplementeerd

100+


Landen waar we mee co-creëren voor het Societies for the Future & Schools for the future project

Activeer Superpowers in kinderen 

In een wereld waar burn-out en depressie steeds vaker voorkomen bij kinderen, ouders en leerkrachten, is het tijd voor een nieuwe, inspirerende aanpak. Het aantal kinderen met ADHD, autisme en dyslexie stijgt, en velen voelen zich niet op hun plek. Maar wat als leren moeiteloos en speels kon zijn? Wat als we kinderen konden helpen hun innerlijke kracht te ontdekken?


Ontdek de magie van de Vlinderbreinmethode

Deze methode helpt zowel begeleiders als kinderen om superpowers te activeren door denk- en droomtalent met elkaar te verbinden. Je leert hoe je een kind op een natuurlijke manier kunt ondersteunen, zelfs in uitdagende tijden.


Speels, intuïtief en moeiteloos leren

Met het Vlinderbrein-lesmateriaal leren kinderen hun totaalbrein actief en open te houden. Ze ontwikkelen hun sociaal-emotionele en intuïtieve vaardigheden en verwerven leerstof op een speelse, moeiteloze manier—zonder druk of forceren.


Van overleven naar bloeien

Wanneer kinderen leren in flow, groeien ze uit tot evenwichtige, zelfverzekerde en gelukkige individuen die hun volle potentieel benutten.


Gratis 3-daagse training voor bewuste ouders, leerkrachten en opvoeders

>>> Meer informatie

Boek Activeer Superpowers bij kinderen met Vlinderbreinleren

>>> Meer informatie

Introductiemodule Activeer Superpowers bij kinderen met Vlinderbreinleren

>>> Meer informatie

Toverschoolfestival voor kids,
ouders, leerkrachten, opvoeders en coaches

>>> Meer informatie

Een vlinder kan niet vliegen met slechts één sterke vleugel. Door zowel denk- als droomtalent te stimuleren en te benutten kunnen ons brein en ons ‘zijn’ ongekende hoogten bereiken.

Het Vlinderbrein

 

  • De linkervleugel van ons vlinderbrein, kunnen we ook omschrijven als ons denktalent, ratio of ego: Het denktalent is logisch, methodisch en gedisciplineerd. Het leert via herhaling, redenering en organisatie van data. Het is gericht op details, denkt in begrippen zoals ‘tijd’, oordeelt en is kritisch. Het is verbonden met ons dagelijks bewustzijn.
  • De rechtervleugel van ons vlinderbrein kunnen we omschrijven als ons droomtalent. Het droomtalent is emotioneel, creatief, instinctief en leert door het opnemen van informatie als een spons. Het oordeelt niet, is gericht op het geheel en heeft geen besef van tijd. Het denkt in beelden, kleuren, muziek en geuren. Het is heel gevoelig voor frequenties en is verbonden met ons multidimensionaal bewustzijn.


Moeiteloos en spelend leren

Via het Vlinderbrein lesmateriaal leren kinderen hun totaal Vlinderbrein actief en open te houden, ontwikkelen ze sociaal-emotionele en intuïtieve vaardigheden en leren ze versneld leerstof verwerven op een heel speelse manier. 


Dit lesmateriaal is geschikt als startpunt voor themalessen in de klas, als homeschool-lesmateriaal of als ondersteunend materiaal voor coaches.


Multidimensionale Verhalen

Alle Vlinderbrein-lesmaterialen zijn verweven in een boeiende verhaallijn, ondersteund door animatievideo’s en interactieve oefeningen. Hierdoor kijken kinderen vol spanning uit naar de volgende episode en ervaren ze het leerproces als betekenisvol.
Via ontmoetingen met magische lettertekens en cijfers – die als echte personages met een unieke persoonlijkheid deel uitmaken van het verhaal – ontwikkelen kinderen op een natuurlijke manier sociaal-emotionele en intuïtieve vaardigheden. Ze leren zorgzaam omgaan met zichzelf, met anderen, met dieren en met de natuur. Elk personage is verbonden met specifieke sociaal-emotionele en intuïtieve vaardigheden, 
taalkenmerken, klankbewustzijn, schrijfwijze of met hoeveelheden, wat het leerproces diepgaand en levendig maakt. 

Flashleren
voor de allerjongsten

Leer moeiteloos en versneld talen en wiskunde via flashleren.
Met flashleren bouw je bij kinderen een innerlijke bibliotheek van beelden, woorden en concepten op. Deze informatie kan in een latere fase worden geactiveerd, wanneer het denktalent zich verder ontwikkelt en het kind meer tot expressie komt.

Deze methode is bijzonder geschikt voor kinderen van 0 tot 7 jaar, die zich nog sterk in het droombewustzijn bevinden. Wat is inbegrepen?
  • 26 video's per taal van telkens 10 minuten
  • Elke video bevat meer dan 300 woorden, beelden en begrippen
  • Oogoefeningen en speedreadingtechnieken
  • Uitgebreide thematische woordenschat: dieren, het lichaam, groenten en fruit, leefomgeving, muziekinstrumenten, bomen, bloemen, kruiden, stenen, actiewoorden, sport, transport, beroepen
  • Muzikale ontwikkeling: notenleer en perfect gehoor
  • Wiskundige begrippen & hoeveelheden, wetenschap, aardrijkskunde (landen, planeten...)
Deze flashleervideo’s zijn ook ideaal voor anderstalige kinderen, omdat alles visueel wordt aangeboden.

Creatieve Expressie
& Vlinderbreingym

Elke themales bevat aanvullende creatieve expressie-oefeningen:
  • Beeldende kunst: tekenen, schilderen en knutselen
  • Zingen: elk thema heeft een bijhorend themalied
  • Beweging: elke les omvat een dans-, yoga- en massageoefening
  • Spelend leren vormt de rode draad in alle Vlinderbreinlessen.
Elke themales bevat bovendien een specifiek lied met vlinderbrein-gymbewegingen, dans en oogoefeningen die de coördinatie tussen de linker- en rechterhersenhelft bevorderen, evenals de verbinding tussen denktalent en droomtalent.
Deze oefeningen versterken ook het corpus callosum: het zenuwennetwerk dat beide hersenhelften met elkaar verbindt.

Ademleren, Slaapleren
& Droomleren

Oudere kinderen (8+), tieners en volwassenen kunnen hun leerproces versnellen via:
  • Ademleren: Door ritmisch ademen in combinatie met specifieke informatie, kun je informatie sneller opnemen via je droombewustzijn.
  • Slaapleren: Tijdens de slaap kun je naar specifieke informatie luisteren in combinatie met bepaalde frequenties, zodat je in de optimale staat blijft om nieuwe informatie op te nemen. Deze materialen zijn beschikbaar in audioformaat.
  • Droomleren: Tijdens droomreizen visualiseer je beelden in 3D, gebruikmakend van al je zintuigen, alsof je in een holografische wereld bent. Deze oefeningen helpen je in contact te komen met je “droombewustzijn-databank,” informatie op te halen, droomkracht te stimuleren en je leven en emoties positief te beïnvloeden. 
Ook jongere kinderen hebben baat bij deze sessies, maar omdat zij ook overdag nog meer in hun droombewustzijn vertoeven, kunnen deze audio's ook als achtergrondmuziek opgezet worden.

Fotografisch geheugentraining

Fotografisch geheugen of “total recall” is het vermogen om een beeld met hoge precisie op te roepen uit het geheugen – zelfs nadat je het slechts één keer hebt gezien en voor een korte tijd.
Elke themales bevat specifieke observatietrainingen, fotografisch geheugentraining en speedreading-oefeningen. Deze oefeningen stimuleren de training van je zicht, zodat je meer details kunt opslaan in je droombewustzijn en je geheugen levendiger wordt. Ze bevorderen een goede samenwerking tussen je denk- en droombewustzijn.

Multi-senses leren
& Regenboogtalenten

Ontdek hoe je emoties en gevoelens op een speelse en lichte manier kunt balanceren via de Regenboogtalenten. Word steeds gevoeliger voor frequenties en train je superkrachten met behulp van verschillende multi-zintuiglijke spelletjes. Voelen en intuïtie zijn fun!

Vlinderbreinleren is voor ons een diep transformatief proces.  - Annelien, mama van Rosalie. Vlinderbreinleren bracht ons zoveel meer dan alleen letters leren. Vlinderbreinleren bracht ons zoveel meer dan alleen letters leren. Op een diep niveau bracht het ons in verbinding met onze essentie en hielp het ons ook om de aardse mechanismen beter te begrijpen. Door dit pad samen te bewandelen, voelen we elkaar beter aan en creëren we een harmonieus veld waarin leren écht een magisch proces wordt.

Soms voel je diep vanbinnen dat je op het punt staat een belangrijke sleutel te vinden—een antwoord op een vraag die al langer in je leeft. Voor mij en mijn dochtertje Rosalie, die net naar het eerste leerjaar zou gaan, was Vlinderbreinleren precies zo’n sleutel.


De maanden vóór 1 september voelde ik een onbestemde onrust. We waren dolgelukkig op onze vrije, speelse freneitschool, waar kinderen met een open hart en volle overtuiging leren. Maar toch… iets ontbrak. Ik zag hoe Rosalie keer op keer botste tegen het platte, rationele 3D-denken. Terwijl haar diepe filosofische inzichten moeiteloos naar buiten stroomden en haar liefdevolle aard ongeremd groeide, leek het haar maar niet te lukken om grip te krijgen op de puur praktische leerstof.


Mijn voorgevoel werd bevestigd toen ze in de eerste weken moeite had om losse letters te onthouden—letters zonder diepere betekenis of een groter, samenhangend verhaal.


💡 En toen ontdekten we Vlinderbreinleren.


Elke letter werd plots een avontuur. Met grote, stralende ogen nam Rosalie de verhalen in zich op, gevoeld op elk niveau. Elke dag weer klonk het:

‘Nog één filmpje, mama?’


De eerste letter, ikkerdetik, maakte meteen een onuitwisbare indruk. Wanneer iemand thuis boos werd of ‘ontplofte’, hoorde ik de kindjes spontaan zeggen:


🌬️ ‘Adem in en adem uit, zet je voeten op de grond en maak geluid…’


Steeds opnieuw verbaasde het me hoe helder ze de diepere lagen begrepen.


‘Je wil gewoon gehoord en gezien worden… en je bent bang dat niemand jou begrijpt.’


Waarheid uit een kindermond.


Zonder moeite integreerden ze deze wijsheden in hun dagelijks leven. Ook het verschil tussen de ego-versie (ikkerdetik) en de hogere versie (Isa) voelden ze feilloos aan. Meer nog: ze beseften dat ze een keuze hebben in hoe ze reageren—en konden dat haarfijn aan ons, hun ouders, uitleggen!


Leren met je hart, denken in verhalen, leven in verbinding.

Kinderen ontdekken in Vlinderbreinleren spelenderwijs een diepere laag van zichzelf zonder hun authenticiteit te verliezen, Anouk van Rooij-Sjardin, Speltherapie en Ontwikkelingsbegeleiding.  

Ik vind het prachtig en bijzonder hoe je het multidimensionale zo moeiteloos weet te verweven met het aardse en praktische, op een manier die kinderen aanspreekt.  Vlinderbreinleren opent een speelveld waarin emoties vorm krijgen, ondersteund door mentale duiding die ruimte schept voor groei en begrip. De bedding van dit alles? Onvoorwaardelijke liefde en acceptatie. 


Wat ik zo bijzonder vind aan de Vlinderbrein Training, is dat het klopt. Het voelt kloppend, en alles wat het biedt, wordt daadwerkelijk geïntegreerd. Het is alsof het wetende veld waarin deze kennis stroomt, op een diepere laag resoneert.


Een mooi voorbeeld hiervan zag ik in mijn praktijk afgelopen week. Ik liet een moeder het boek van de Vlinderbrein Training zien. Ze sloeg het niet eens open, maar zodra ze het vasthield, voelde ze al de kracht van de woorden door haar lichaam stromen. Ze keek me aan en zei: "Oh, ik wil dit boek ook hebben!" Dat moment bevestigde voor mij dat er een gelaagdheid in deze training zit, waar ik al heel lang naar op zoek was.


Ik ben ontzettend dankbaar dat Briony al deze kennis en inzichten heeft verwerkt op een manier die ik wel kon zien, maar zelf niet kon vormgeven. Dat anderen dit doen, vervult me met vreugde. In mijn praktijk is het mijn missie om mensen in verbinding te brengen met wie ze werkelijk zijn, door alle kennis en ervaring die ik heb opgedaan te delen. Het gaat erom de energie te laten stromen en daar richting aan te geven, zonder het rigide te maken.


Dat laatste heb ik sterk ervaren in mijn zoektocht naar het juiste onderwijs voor mijn oudste zoon, die een verstandelijke beperking heeft. Het traditionele schoolsysteem werkte niet voor hem, en ook het speciaal onderwijs bood niet de juiste aansluiting. We begonnen met de Domen-methode, die in theorie aansloot bij mijn kennis over neurologie en ontwikkeling, maar ik miste het plezier. Ik zag hoe het ontbreken van speelsheid en fantasie de interactie met kinderen beïnvloedde.


En juist dat vond ik terug in de Vlinderbrein Training: de magie van verbeelding, het spel van taal en de essentie van verhalen. Niet simpelweg geschiedenis, maar de diepere betekenis achter verhalen, die ons als mens en multidimensionaal wezen vormen.


Wat mogen wij hier ervaren? Wat maakt ons mens? De Vlinderbrein Training opent die poort en brengt ons terug naar de verbinding met onszelf en met elkaar.


Dankjewel voor je doorzettingsvermogen, visie en liefde in dit baanbrekende werk.

Deze training met ogenschijnlijk kleine opdrachtjes is een echt pareltje, Sabine Baeyens, Qigong Sensorische Therapie - Make Children Better. De online opdrachten en taken die je stap voor stap dieper in de materie voeren, blijken een veel diepere impact te hebben dan ik ooit had kunnen vermoeden. Ik ga van les tot les op mijn eigen tempo, zalig is dat, geen druk - geen moeten.

De cursus Vlinderbreinleren is een prachtig geschenk aan jezelf. Ik begrijp mijn dochter beter, ik kan me veel dieper inleven in haar gevoels- en denkwereld. En nu kan ik zeggen dat ik het kind in mij weer zie — elke dag een beetje meer. Elke, mama van Nime (6j) 

Tijdens mijn zwangerschap van Nime brak de Covid-pandemie uit. Dat was ook het moment waarop het idee begon te groeien om misschien ooit iets met thuisonderwijs te doen. Het sprak me aan dat je het ritme van je kind kunt volgen en dat er meer ruimte is voor vrije expressie en verbondenheid met de natuur.

Op dat perfecte moment kwam Briony op mijn pad. Ik volgde het Regenboogtalentenplan en de energetische opleiding. Ik dacht dat mijn traject daarmee afgerond was… tot Briony me vertelde over Vlinderbreinleren. Haar ogen begonnen te stralen, en ik voelde het kriebelen in mijn buik.

Mijn dochter Nime ging op dat moment net naar de eerste kleuterklas, maar ik zag Vlinderbreinleren meteen als een mooie aanvulling, een echte verrijking voor haar.

Intussen weet ik: het is een ontdekkingsreis die je samen aflegt.

Ik begrijp mijn dochter beter, ik kan me veel dieper inleven in haar gevoels- en denkwereld.

En eerlijk? Ik ben het misschien zelf die deze lessen het hardst nodig heeft 🙂.

De letterlesjes ogen luchtig en vrolijk, maar als je ze als volwassene echt gaat invoelen, dan komt er zoveel naar boven. Je eigen angsten, patronen, onzekerheden, zelfsaboterende gedachten. Alles wat nog als onverwerkte emotie in mijn lichaam zat, mocht naar buiten komen.

En nu kan ik zeggen dat ik het kind in mij weer zie — elke dag een beetje meer.

En het voelt heerlijk. Die vrijheid. Die speelsheid. Die blijdschap. Die oprechte verwondering voor al het moois om me heen.

Kortom: de cursus Vlinderbreinleren is een prachtig geschenk aan jezelf.

 

FREQUENTIES: De kracht van Vlinderbreinleren

Welkom in een wereld waar leren niet alleen draait om kennis, maar om verbinding — met jezelf, met anderen, en met het grotere geheel. In deze blogreeks duiken we in thema’s zoals liefdestaal in leren, neurodiversiteit, breingolven en creatieve bewustzijnstoestanden.


We verkennen hoe liefde, frequenties en intuïtie een plek krijgen in het onderwijs, en hoe kinderen (en tieners) zich vrij kunnen ontwikkelen tot wie ze werkelijk zijn.

Laat je inspireren door verhalen, interviews en inzichten die hart, hoofd en ziel raken.

Liefde is een fundamentele menselijke behoefte. We voelen ons soms geliefd, en soms juist niet. Maar welke betekenis vervult liefde in leren?

De afgelopen jaren horen we steeds vaker over labels zoals autisme, ADHD, dyslexie en andere leerproblemen. Waarom is dat zo en hoe aanpakken?

Deel 1 Frequenties en Vlinderbreinleren: Frequenties beïnvloeden ons op allerlei manieren. Denk aan geluid, waarbij trillingen geometrische patronen vormen...

Deel 2 Frequenties in Vlinderbreinleren: 
Theta-golven, die zich tussen 4 en 8 hertz bevinden, vormen de brug tussen bewust en onbewust denken.

Deel 3 Frequenties in Vlinderbreinleren: Wanneer we in alfa zijn, hebben we gemakkelijker toegang tot ons onderbewustzijn. Maar wat betekent dit voor leren en educatie?

"Wie ben ik?" vragen we ons vaak af. Maar misschien is dat niet de juiste vraag. Misschien moeten we ons afvragen: “Wat ben ik?” Univibes Interview met Tim Douwsma

Manifesteren is een krachtig hulpmiddel om dromen en doelen te realiseren. Maar hoe breng je dit concept over op tieners, die vaak sceptisch staan tegenover spiritualiteit?

In een wereld die snel verandert, hebben kinderen nood aan een plek waar ze écht kunnen zijn. Waar leren niet gaat over presteren, maar over verbinden. Waar hoofd, hart, handen en ziel samenwerken. In gesprek met Ina Vandenberge

Vlinderbrein boeken

Boek Activeer Superpowers met Vlinderbreinleren

In het boek ‘Activeer superpowers in kinderen met Vlinderbreinleren’ ontdek je innovatieve leerstrategieën voor de scholen van de toekomst. Strategieën die kinderen helpen om te schitteren in elke fase van hun ontwikkeling.


Samen met Lya, Yoru, Miss Quantum en Master Flow ga je op avontuur en leer je hoe je het volledige potentieel van het vlinderbrein kunt activeren en toepassen binnen opvoeding en onderwijs.


Bekijk de preview van het boek in de video. Het boek is beschikbaar als hardcopy en als e-book. Bij aanschaf van het boek of e-book, ontvang je ook de kennismakingslessen Vlinderbreinleren.

Boekenpakket

 Speciaal Aanbod: 3 boeken en CD (plus mp3)


Boekenpakket:

  • Boek Het Waterelfje en de kringloop van het water
  • Boek Flirus en het Bloemenelfje in het Toverbos
  • Boek De Heyokahee en de Aarde-elfen
  • CD Het bloemenelfje in het Toverbos met mp3 download


Dit boekenpakket is onderdeel van de vlinderbreinleermethode. Je kan deze boeken gebruiken in combinatie met het boek 'Activeer Superpowers in kinderen met Vlinderbreinleren'.


Bestel nu de boeken

Vlinderbrein droomreizen, muziek en verhalen

Toverschool TV

Ontdek de Toverschool lessen voor kinderen, ouders en leerkrachten. Bekijk op youtube of registreer hier voor de nieuwsbrief en ontvang meer info. 
Youtube Nieuwsbrief

Ervaringen van deelnemers

Het Vlinderbreinleren is een prachtige, verbindende uitdaging die ik samen met mijn bijna 6-jarige dochter aanga. Ik gebruik het als inspiratie voor het geven van thuisonderwijs, en het biedt mij zowel houvast als een duidelijk kader om mee te werken. Het is een speelse en ontdekkende zoektocht naar vrij en spelenderwijs leren, die ons beiden enorm inspireert. Claudia


Door deze methode leer ik niet alleen veel over mijn dochter, maar ook over mezelf en de manier waarop ik leerstof aanbreng of hoe ik zelf dingen heb aangeleerd. Het moedigt me telkens aan om volledig te vertrouwen op het intrinsieke leersysteem van mijn dochter, wat haar zelfvertrouwen in het leren versterkt.


We bouwen overal waar we komen kleine elfenhuisjes, en samen dansen en zingen we in de huiskamer. De tovertekens beginnen steeds meer een rol te spelen in ons dagelijks leven, en het verlangen naar de volgende nieuwe letter groeit elke keer weer.


Soms denk ik dat het geweldig zou zijn om deze oefeningen samen met meer kinderen te doen. Dit is iets dat ik in de toekomst zeker wil inzetten binnen onze thuisonderwijs-groep.

De combinatie van beweging, spel en multisensory leren helpt me niet alleen creatiever te werken met de kinderen die ik begeleid, maar doet ook mezelf goed. Inge Adriaenssens, ergotherapeute en gespecialiseerd in zintuiglijk leren. De extra live dagen brengen een diepere verbinding die moeilijk te beschrijven is, maar me veel energie en vreugde geeft.

Mijn dochter van 1,5 jaar zingt vol passie de letterliedjes en begint spontaan te tellen, Jennifer

Mijn dochter van 3 jaar ontdekt spontaan letters in boekjes na het volgen van de vlinderbreinlessen, Drawde

Vandaag begon Saga uit zichzelf over vlinderbreinleren te praten. Ze wou heel graag een filmpje kijken en we keken Babaji de walvis. We hebben de letter samen geschreven en ze herkende laatst toen we in een centrum liepen verschillende letters die op de gevel stonden. Ik ben echt ontzettend trots op haar, ze is nu bijna 3 en kan al een aantal letters met beide handen schrijven en herkennen.

Mijn zoon van 5 jaar heeft minder last van woede-uitbarstingen en kan gemakkelijker zichzelf tot rust brengen via de vlinderbrein ademhalingstechnieken, Renate

Sinds we met het Vlinderbreinleren zijn gestart, merk ik hoe Bas niet alleen zijn nieuwsgierigheid kan uitleven, maar ook emotioneel tot rust komt. Hij is van nature ontzettend leergierig – stelt al van kleins af aan eindeloos veel vragen omdat hij alles écht wil begrijpen. De lettertekens vindt hij geweldig: knutselen, herkennen, oefenen met de werkblaadjes, flash-video’s bekijken… Hij doet het met zoveel enthousiasme.


Maar wat me nog het meest raakt, is hoe de liedjes en verhaaltjes hem helpen om tot zichzelf te komen. Sommige liedjes zingt hij spontaan meerdere keren per dag – het ademlied is een absolute favoriet. Ze geven hem inzichten, maar brengen ook rust in zijn systeem. Hij leert beter verwoorden wat hij voelt en begint zelfs bewust rustiger te ademen.


Het werken met het ‘masker’ vindt hij erg leuk, al merk ik dat hij dingen nog heel letterlijk neemt. Wanneer ik vraag of hij mag gaan ‘voelen waar de bal is’, begint hij echt met zijn handen te zoeken. Dat soort dingen zijn soms nog wat lastig uit te leggen.


Dansjes, vingeroefeningen of massages geven – dat zijn dingen die hij liever uit de weg gaat. Hij ontvangt wél graag aanraking, maar zelf geven is nog spannend. Ook het sluiten van de ogen en iets voorstellen lukt hem nog niet goed.


Toch zie ik hoeveel hij eruit haalt, op zijn eigen tempo. Hij groeit niet alleen in kennis, maar ook in zelfvertrouwen en innerlijke rust. Dat is voor mij als ouder ontzettend waardevol.

Jouw Vlinderbrein gids

Briony Vanden Bussche

Met een diepe passie voor innovatie in onderwijs en ondernemerschap leidt Briony het Vlinderbrein project en is zij de auteur van het boek Activeer Superpowers met Vlinderbreinleren.

Door de jaren heen heeft ze honderden scholen gecoacht en cognitieve vaardigheden, artistieke expressie en intuïtieve ontwikkeling geïntegreerd via innovatieve onderwijsmethoden die leren tot leven brengen met multidimensionale verhalen en sprookjes. Daarnaast richtte ze een innovatieve basisschool op in België, waar ze enkele jaren als directeur werkzaam was. Ze biedt al meer dan 20 jaar transformatieve programma’s aan voor opvoeders, ouders en leerkrachten, zodat zij kinderen kunnen helpen bij het ontwikkelen van droomkracht, zelfvertrouwen, emotionele balans en  versneld leren. Ze is ook bestuurslid van een school voor tieners in België.

Naast onderwijs is ze gepassioneerd door ondernemerschap en quantum-ongelimiteerd denken. In de afgelopen 12 jaar heeft ze verschillende initiatieven gelanceerd, waaronder evenementen met tot wel 3.000 deelnemers, rond onderwijs, bedrijfsleven en persoonlijke groei. Ze coacht ondernemers om grenzen te doorbreken, hun dromen te omarmen en hun impact te vergroten.

Haar missie is om de mensheid te ondersteunen bij het vormgeven van een toekomst waarin holistisch en duurzaam leven, werken en leren de nieuwe standaard wordt. Via de Societies for the Future-beweging wordt er samen gebouwd aan een wereld waarin innovatie en hartgedreven transformatie hand in hand gaan.

Een vlinder kan niet vliegen met slechts één sterke vleugel. Door zowel denk- als droomtalent te stimuleren en te benutten kunnen ons brein en ons ‘zijn’ ongekende hoogten bereiken.

Magische harp songs